piątek, 6 stycznia 2017

A życie płynie dalej...

Były lepsze dni, ale się skończyły. Były starania żeby w końcu zajść w ciążę, ale już się skończyły. Już nawet nie myślę, że mogłabym zajść..już nie wiem czy chcę... Wszystko zmierza ku wielkiej pieprzonej dupie, więc...
Aczkolwiek mimo iż rok 2016 był dla mnie szczególnie okrutny, to mam zamiar aby 2017 był inny. LEPSZY.  Może w końcu uda się wytrwać w postanowieniach...A jest ich trochę... przede wszystkim zrzucić co-najmniej 20kg, uwierzyć w końcu w siebie, w swoje możliwości, stać się lepszą osobą, dotrzymywać danych obietnic, poprawić sytuację finansową....żyć! Żyć pełnią życia. 
Narazie jestem chora. Ale powoli mija... 
2 stycznia miałam usg brzucha. Z tego powodu iż bardzo boli mnie żołądek, boli po prawej i lewej stronie, plus po każdym posiłku mam tak wywalony brzuch że aż boli... Ja wiem... odżywianie, cola, piwo fast foody...  No i wstępnie wiem że nadal mam cystę na wątrobie (miałam ją już rok temu-na szczescie nie urosła), ale pojawiły się cysty też na nerkach... nie wiem ile i jak duże. 16 stycznia mam wizytę u lekarza..dowiem się wszystkiego. Wiem, że to nic takiego, że wiele osób ma...ale pomyślałam sobie no jasne kur&a przecież kogo może coś dopaść...no mnie!!!!  Czasem myślę, że życie mnie tak troszkę wystawia na próbę, ale ja czuję coraz większy bunt i wtedy myślę że dam radę! chociaż czasem poprostu ryczę w poduszkę....Jednak coraz częściej przezwycięża złość, że nie!!!!!nie dam się! oby mi się to udało.
W nasz związek wkradła się nie wiem.... rutyna... moźe za dużo problemów nas wykończyło.... Nie wiem co będzie dalej z tym wszystkim, ale pierwszy raz w życiu mam dość użalania się nad sobą!

6 komentarzy:

  1. Fajnie, ze napisalas. Mysle, ze wazne jest, ze chcesz cos zmienic dla siebie i trzymam kciuki bys na prawde zadbala i postawila siebie na pierwszym miejscu. Postaw tez na zdrowe odzywianie w Waszej rodzinie. Zas co do zwiazku, raczej kazdy kiedys przechodzi jakis kryzys. Wszystko sie pouklada, daj sobie troche czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nadal pijesz cole??? ojjj nieladnie... sprobuj pic wiecej herbatek ziolowych, inki, squasha, zielonej herbatki. cola to sam syf :/ Cystami sie nie przejmuj, na co dzien skanuje ludzi, ktorzy przy okazji innych dolegliwosci dowiaduja sie o cystach na watrobie, nerkach, jajnikach... nie sa one szkodliwe. U mnie tez dosc rutynowo ale czego sie spodziewac po 16 latach razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, ka od miesiaca zaczelam cwiczyc z Chodakowska dla lepszej kondycji i stonowania ciala, polecam ci! skalpel czy turbo spalanie super sprawa.

      Usuń
  3. robiłaś badania w kierunku celiakii?

    OdpowiedzUsuń